Asistent/ka ředitele
Hledáme pečlivého a vysoce organizovaného člověka s výborným smyslem pro detail, který je flexibilní a má zkušenosti s kancelářskou prací. Kandidát by měl být ideálně z Brna nebo ze Žďáru nad Sázavou a okolí s ochotou cestovat mezi oběma městy vícekrát týdně.
Co od vás očekáváme?
Samostatnost a aktivní přístup k práci.
Přesné a pečlivé plnění úkolů.
Dobré organizační a komunikační schopnosti.
Týmového ducha a ochotu se dále učit.
Znalost anglického jazyka.
Řidičský průkaz skupiny B a aktivní řidič.
Náplň práce:
Organizace chodu kanceláře.
Vyřizování korespondence a e-mailů.
Plánování schůzek a organizace porad.
Telefonická komunikace s klienty a partnery.
Služební cesty automobilem.
Nabízíme:
Atraktivní zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvky na penzijní připojištění, atd.).
Služby naší laboratoře za zaměstnanecké ceny.
Přístup k nejnovějším výzkumům v oblasti diagnostiky infekcí.
Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem a staňte se součástí našeho týmu!
Kontakt:
Ing. Michal Šikula
Marketing & HR Manažer
hr@elisabeth.cz